شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه / حجت‌الاسلام بهزادی گفت: برای کاهش دغدغه های روستاییان یک جهاد راه سازی برای روستاهای محروم بوجود بیاید که در تابستان یا زمستان مردم با مشکلات روبرو نشوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی، امام جمعه بخش احمدی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بخش، ۵ مردادماه سالروز اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب است، اظهار کرد: درباره اهمیت نماز جمعه همین که امام صادق در روایتی می فرماید: « هر قدمی که انسان برای رفتن به نماز جمعه بر میدارد او را از آتش جهنم دور می سازد»

وی افزود: امام سجاد (ع) در طول ۳۴ امامت برای ماندگاری نهضت حسینی و زمینه سازی تشکیل حکومت اسلامی تلاش کرد در دوره حماسه اسارت و حوادث بعد از شهادت امام حسین (ع) مثل قضیه حره که مردم از امام فاصله گرفتند امام بزرگترین نقش را برای تفکر اصیل اسلامی ایفا کرد.

خطیب جمعه احمدی ادامه داد: در آستانه آغاز المپیک در کشور فرانسه هستیم و کمیته المپیک پرچم کشور روسیه به دلیل جنگ اوکراین در این رقابت ها وجود ندارد اما همین کمیته به دنبال این است که پرچم رژیم صهیونیستی در این میدان ورزشی باشد که باعث شرمساری کشورهای غربی و مدعیان دموکراسی خواهد بود، رژیمی که در کارنامه خود شهید کردن بازیکن های فلسطینی را دارد و دوگانگی حقوق بشری را خواهیم دید.

وی در بخش دیگر به فرمایشات رهبر به مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: مجلس به عنوان ریل گذار قوانین با همدلی و هم افزایی برای پیشرفت کشور اثر گذار باشد و با تعامل و همکاری و در یک مسیر و بدون اختلاف برای کشور گام بردارد.

امام جمعه احمدی همچنین به شاخصه های رهبری برای کارگزاران انقلاب اشاره و اضافه کرد: به کسانی مسئولیت دهیم که امین، صادق، باایمان، مومن، ایمان و اعتقاد به ارزش های انقلاب و نظام داشته باشند و متعهد، دلسوز، پاکدست، کارآمد و خدمتگزار و دارای روحیه جهادی و سابقه سوء نداشته باشند.

حجت‌الاسلام بهزادی دائم در بخش دیگر به دغدغه ها و مشکلات مردم پرداخت و تاکید کرد: مشکلات راه های روستای کشور بویژه در روستاهای احمدی باعث گلایه مندی مردم شده است.

وی توصیه کرد: برای اینکه دغدغه های روستاییان کاهش یابد یک جهاد راه سازی برای روستاهای محروم بوجود آید که در تابستان یا زمستان مردم با مشکلات روبرو نشوند.

امام جمعه احمدی گفت: بیش از ۷۰ درصد از راه های بخش احمدی خاکی و صعب العبور است و مشکلاتی را برای روستاییان به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام بابیان اینکه دولت ها با حرکت جهادی و مدیریت خوب مشکل مسکن و اتوبان ها و آزاد راه های بین استانی تا حدودی را حل کردند امید است باز مسئولین با یک حرکت جهادی به فکر حل مشکل دغدغه دیرینه مردم روستا که راه است باشند و جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین از مسئولین جهادکشاورزی خواست برای مرمت و بازسازی قنوات این بخش چاره ای بیندیشند که باتوجه به اینکه شغل مردم روستا کشاورزی است؛ خشک وخراب بودن قنوات دیگر منبع درآمد دیگری ندارند و مشکل زاست بویژه قنات روستای خدایی بالا که قریب به یکسال است خشک شده است و مردم واقعا در خدمت رسانی بویژه آب و راه گلایه مند هستند و درخواست دارند که مسئولین مشکلات آنها را حل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha